Mycket fika, lite plugg

2011-09-07 @ 12:26:31

Om jag inte jobbar så fikar jag med någon. Ja, det känns nästan så, och jag som borde sätta igång med plugget. Men det är ju så mysigt att bara fika och snacka skit hela dagarna. Louise och Noomi åkte nyss hem efter en mysig förmiddag här och sen i eftermiddag blir det fika med Annie. Men NU ska jag sätta igång med plugget. Tänkte göra lite research till C-uppsatsen och sen även komma igång med distanskursen på riktigt.

Ikväll är det vattengympa för gravida, ska blir så kul att börja på det! Hoppas där är massa trevliga blivande mammor man kan lära känna :) Jag provade baddräckten igår kväll som jag köpte i våras när jag skulle ta dykarcertifikat. Den funkar någon vecka till, men tajt är den.. Kanske kan köra på bikini sen när magen är för stor för baddräckten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Jag tror också att jag har normal magstorlek, verkade iallafall så på min barnmorska idag :) Hon sa att den var jättefin, och jag blev jätteglad! :)



Vilket datum är ni beräknade? :) Kul att vi ligger så nära varandra!! :)

Jag ska också börja på vattengympa, i oktober, vilket jag ser fram emot jättemycket :) Har köpt en mamma-baddräkt som jag hoppas kunna använda hela perioden :)

2011-09-07 @ 14:15:54
URL: http://teoretisk.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Oh jag vet, jag blev verkligen lycklig när hon sa så! :)

Vi är beräknade till nyårsafton! :) Men jag hoppas på att få gå över en dag, eller åtminstone komma över tolvslaget :) Så ni vet att det blir en flicka? Mysigt :) Vi håller på det och tar det som en överraskning sen :)



Kram

2011-09-07 @ 14:54:50
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback