Nu är jag redo!

2011-09-03 @ 10:23:07

Igår fick jag sista pusselbiten för att känna att jag har hösten under kontroll. Jag hade lunch med Sandra, har inte träffats sedan förra året, så det var jättekul att ses! Hon har nyss skrivit uppsats i området jag ska skriva min, så hon gav mig en massa tips, från vad jag ska skriva om till vilken handledare jag ska försöka få. Nu känner jag mig redo att börja jobba på den. Känns så jäkla bra! Det har varit något som hängt över mig då jag inte vetat varken vad eller hur jag skulle sätta igång med uppsatsskrivandet. Tack Sandra! Nu känns äntligen höstens alla projekt hanterbara.

Igår träffade jag även en av januarimammorna. Det blev en mysig fredagskväll tillsammans hemma hos oss med goda kräftor :) Alltid lika kul att prata bebisar och graviditeter - speciellt med någon som är i exakt samma situation!

Idag blir det en tur till IKEA och XXXLutz för att framförallt kolla babygrejor. Dock behöver vi inte handla så mycket som jag trodde tidigare i veckan då älsklingens bror och frur har en massa babygrejer som vi får låna, som såjälsäng, skötbort, osv. Supersnällt! Tänkte då att vi skulle passa på idag att kolla grejer till vindsprojektet, typ vad vi vill ha för golv och kakel. Det är ju så himla mycket som vi måste bestämma vad vi vill ha och tänkte att det kan vara bra att redan nu ha lite koll på vad vi ungefär vill ha. Dags att dra igång dagen nu. Ha en skön lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback