Oj, vad här ska pluggas

2011-09-22 @ 11:35:05

Jag har precis haft mitt första möte med min handledare till uppsatsen som jag ska skriva nu i höst. Egentligen ska inte uppsatsen vara färdig förrän i januari, men med tanke på att lillan är beräknad till 6 januari så har jag nu fått dispens från min studierektor att opponera innan jul. Det känns jäkligt skönt och nu känner jag mig super taggad att bli färdig i god tid, vilket innebär att jag måste sätta igång på riktigt nu. Min handledare sa att jag borde föröka bli färdig till förste december för att han ska hinna läsa den och jag sedan kan revidera den innan det är dags att skicka in den. Så nu blir det många långa dagar i skolan framöver och lite mindre av allt fikahäng! Nu är det bara att sätta igång att råplugga, eller snart blir det mysig lunch med Mia :) Måste ju hinna med lite socialt mellan läsandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback