Så kom hösten..

2011-09-05 @ 11:50:13

Vilken skiftning från igår - från sommar värme och sol till regn och kyla. Jag ska inte klaga så mycket, tycker faktiskt att det ska bli riktigt mysigt med höst. Nu när jag inte har lika mycket energi som vanligt passar det mycket bra med höstväder, då man bara kan vara hemma och mysa utan att känna sig stressad över att man borde hitta på nogot. Och sen är det ju det med skolan också.. lite lättare att sätta sig med böckerna istället för att gå ut på stan och fika som man ofta vill göra när det är fint väder. Men idag hjälper inte det tråkiga vädret till att plugga, det blir en dag på stan med svägerskan och och lilla Tilde istället :) Har inte hunnit träffa dem så mycket efter förlossningen, så jag längtar liksom efter att lära känna min nya brorsdotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback