Seg morgon

2011-09-15 @ 10:05:46

Idag var det otroligt svårt att ta sig upp från den varma sängen. Det blev ganska sent igår kväll då jag fastnade framför House som handlade om bebisar. Svårt att låta bli att kolla färdigt programmet då!

Nu har jag i alla fall äntligen kommit till skolan och sitter nu ingrottad i min statistikuppgift som ska vara inskickad senast söndag. Jag tror faktiskt att jag kommer att vara klar med den om typ en timme :) Sen blir det bara att gå på arbetet med uppsatsen, vill så gärna bli färdig med den innan lillan tittar ut. Det hade varit så underbart skönt att vara helt klar med studierna då och bara ägna mig åt lillan (och vårt megavindsprojekt). Så - back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback