Skolan drar igång på riktigt

2011-09-12 @ 20:39:58

Idag drog jag igång dagen på gymmet, det var härligt att få svettas lite och det är ett underbart sätt att börja dagen på tycker jag. Sen blev det en hel del timmar i skolan med många kära återseenden efter både sommaren och min vår i USA. Det känns faktiskt riktigt kul att komma tillbaka till skolan i Lund nu när typ alla vännerna fortfarande pluggar kvar där. Så det blir nog många långa dagars plugg tillsammans på skolan med dem denna sista termin (förmodligen sista terminen i skolan i mitt liv!). Annars är det risk för att det blir lite väl långtråkigt om jag bara sitter hemma och pluggar, speciellt med tanke på att jag efter terminen kommer vara mammaledig i typ ett år och inte umgås så mycket med människor i min egen ålder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback