Shoppinglördag

2011-09-03 @ 20:16:00

Efter en lång dag på stan belv det en härlig sushimiddag från Chill Out (bästa sushin i Malmö enligt mig!) med älsklingen - mums! Söndagsmorgonen startas klockan 06.45 på jobbet, så en lugn hemmakväll passar bra för att orka upp.



Vi hann med en hel del på shoppingturen: täcke och kudde till lillan, lite annat smått och gott på IKEA, skor och höstjacka till älsklingen och ett par höst-/vinterstövlar till mig. Helnöjd med shoppingen :) Inte varje dag som jag och älsklingen har en shoppingdag tillsammans, men nu till hösten kommer det nog bli ett antal turer ut till IKEA, Bauhaus, osv. med tanke på vindsprojektet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt det låter att få shoppa bebygrejer men själv har jag inte inhandlat en enda grej. Hade lite mental blockad innan ultraljudet och nu när det är avklarat och jag vet att allt ser okej ut så kan jag fortfarande inte köpa något. Vi håller på att försöka sälva vår lägenhet och letar något nytt så jag tror att det är det som ligger i botten nu till min oförmåga att shoppa loss. Men det låter så härligt när du berättar om allt så snart blir det nog någon tripp till affären =)

2011-09-04 @ 08:44:19
Postat av: Emelie

Vad roligt det låter att få shoppa bebygrejer men själv har jag inte inhandlat en enda grej. Hade lite mental blockad innan ultraljudet och nu när det är avklarat och jag vet att allt ser okej ut så kan jag fortfarande inte köpa något. Vi håller på att försöka sälva vår lägenhet och letar något nytt så jag tror att det är det som ligger i botten nu till min oförmåga att shoppa loss. Men det låter så härligt när du berättar om allt så snart blir det nog någon tripp till affären =)

2011-09-04 @ 08:46:09
Postat av: jess

Nu har jag kört igång en ny tävling, så kolla in den på bloggen. Hoppas du vill medverka! kramar j

2011-09-04 @ 09:33:03
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, jag tycker det är jättemysigt att handla och gå och kolla på babygrejer. Känns som omdet blir mer verkligt att man väntar barn då :) Men håller med om att det är skönt att vänta till efter ultraljudet, så att man är säker på att allt är ok först! Hoppas du får tummarna loss snart och kan börja mysa med babyshopping ;)

2011-09-04 @ 12:51:49
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback