Underbara söndag

2011-09-12 @ 13:43:15

Det blev ingen brunch - både Ängavallen och Idala gård vad fulbokade. Istället åkte vi ut vill mamma och pappas hus och lagade lunch till Linda, Kåke och Olivia. Sen blev det en tur till lekplatsen och senare även till hamnen för att köpa glass. Vilken mysig dag det blev, och underbart väder var det också!


På kvällen lagade jag och älsklingen mat till mina föräldrar och min bror med familj. Det blev grillat med klyft potatis och den berömda hemmalagade béarnaisesåsen. Och det blev mycket uppskattad :) Självklart blev det massa mys med lilla Tilde också! Dagen kunde faktiskt inte bli bättre!

Jag och älsklingen kämpar med såsen


Nyblivna farmor och Tilde


Tilde och jag


Kommentarer
Postat av: Ulli

Hjärtligt tack för en super läcker middag! Lycklig farmor ser fram emot att oxå bli lycklig mormor! Ser redan fram emot nästa familjemiddag med er alla i vår underbara familj!

2011-09-12 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback