Söta inköp

2011-09-14 @ 12:08:22

Måste bara visa vilka söta saker jag hittade på stan igår. Denna leksak till vagnen som är gjord i trä köpte jag i en söt laksaksbutik på andra våningen på Triangeln. Tyvärr fick jag höra att de skulle lägga ner butiken om en månad. Tråkigt, men det positiva är ju att de förmodligen har en mycket bra utförsäljning om någon vecka!


Sen kunde jag inte låta bli att köpa dessa enorma muggar. Jag tror att det rymmer minst en halv liter - perfekta temuggar! De är från Indiska och de hade samma kopp i massor av olika färger och mönster och tydligen är det en mugg som de alltid tar in, men som sagt i olika färger och mönster. Så när den nya lägenheten är färdig i vår tror jag nog att jag köper några fler muggar i annat mönster :)


Nä, nu får det bli en tupplur såhär efter lunch och innan jobbet. Jag är helt slut! Dagen började tidigt med möte med vår arkitekt klockan åtta, vilket gick bra, och sen spenderade jag en timme på gymmet. God natt!

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-14 @ 15:46:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback