Terminens första gruppass

2011-09-08 @ 08:43:53

Vaknade nyss, ganska mör i hela kroppen, med det är ju toppen då gjorde vattengympan igår kväll förmodligen någon nytta! Jag var så jäkla trött i går eftermiddag och förstod inte hur ja skulle orka med mitt första vattengympapass, men när jag väl tog mig dit och gick ner i poolen så kändes det hur bra som helst. Det känns klockrent att träna ett pass som är specifikt för gravida. Till exempel gjorde vi bäckenövningar, vilket man ju inte tränar på vanliga pass ;) Sen var det också kul att träffa andra gravida, dock var vi bara tre stycken på passet, haha! Hoppas det kommer lite fler i fortsättningen, annars kan är där ett likadant pass precis innan med fler i som jag också kan gå på. Jag vill verkligen passa på att lära känna andra gravida, perfekt tillfälle ju!

Jag måste bara kommentera Bonde söker fru som började igär. Jag följer i stort sett inget annat program, med Bonde söker fru brukar jag faktiskt följa och jag tycker det är skitkul :) Och igår fick man reda på att de skulle följa en lespisk bond. Kul att de gör något annorlunda tycker jag :) Så det får nog bli det tidiga passet på vattengympan så jag hinne hem till Bonde söker fru :) Men det funkar ju också att kolla på tv4play.

Nä, nu får jag ta mig upp ur denna sköna säng så jag hinner plugga lite innan jag ska till skolan. Har första föreläsningen om c-uppsatskursen idag. Blir perfekt att få lite information nu så är det lite lättare att dra igång arbetet på rikigt för mig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vattengympa låter hur skönt som helst ju. Tyvärr bor jag lite för off för att det ska finnas här. ;P



Har inte kollat på några gravidbyxor än, måste åka en bit för det med, så det blir till helgen.



Fast man vet att magen kommer växa, tycker jag ändå man blir lite ställd när man väl står där och byxorna faktiskt inte går på, haha.

2011-09-08 @ 16:48:43
URL: http://majfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback