3 månader - den magiska gränsen

2012-04-03 @ 20:00:41

Vår lilla älskling fyller hela 3 månader idag och många påstår att det är en magisk gräns då allt blir lite lättare med de små. Det har jag dock inte märkt av idag, men det beror med all säkerhet på vaccinationen hon fick igår. Hon har nämligen varit ovanligt kinkig och haft svårt att sova middag om hon inte legat på mitt bröst. Men bortsett från de två senaste dagarna så märker jag en stor skilnad från tidigare, och det kan nog också bero mycket på att man själv ställt in sig på rollen som mamma. En annan stor förändring är ju också att jag får sova betydligt mer om nätterna - I love it! Plus att Neda börjar bli med mycket mer och kan skratta med en på ett helt nytt sätt. Vi har helt enkelt en helt underbar dotter :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack va snäll du är!

Så jäkla söt hon är! Vad stor hon har blivit. Hur känns livet som mamma då?

Jag har ju inte photoshop, för jag kommer aldrig igång med att lära mig alla funktioner där, så jag kör med photoscape. Det är ett gratis program som du kan ladda hem och där kan man göra som en egen liten stämpel och sätta över varje bild. Det kanske låter jobbigt, men man kommer in i det och sen går det bara ut av farten innan man lägger upp en bild på bloggen :)

Stor kram

2012-04-03 @ 20:57:54
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback