Från mage till rygg

2012-04-19 @ 11:55:03

Lilla sötnosen ligger på mage och tränar nacke/rygg medan jag sitter och skriver adresser till inbjudningarna till Nedas namngivning. Tidigare har det verkligen inte varit populärt att ligga på mage, men efter att ha sett Nedas kompis Lova som är duktig på att ligga på mage så har jag förstått hur jag ska göra. Om jag sätter Nedas armbågar i golvet under henne så kommer hon lättare upp med huvudet och hon tycker nog till och med att det är lite kul :) Inte nog med att hon nu kan ligga på mage längre, hon vände sig idag för första gången från mage till rygg! Kul!

Nu blir det en långpromenad så att lillplutten kan sova gott.


Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Mormors gulletös! Så sööööt! Längtar!!!

2012-04-19 @ 21:56:28
Postat av: Malin

Så duktig hon är!

2012-04-20 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback