Heldag på Västra Hamnen

2012-04-12 @ 16:22:47

Idag har jag och Neda haft en heldag på Västra Hamnen med lattemammorna plus min bror, så nu är det egentligen lattemammor/-pappor som man får kalla det ;) Helt underbart väder är det idag också, så skönt att vi varit ute i stort sett hela dagen. Neda har sovit jättebra i vagnen. Hon sov i nästan tre timmar, vilket är mycket ovanligt för att vara henne mitt på dagen. Kanske är det ett tecken på att hennes tillväxtperiod börjar gå över, kanske får jag sova lite mer sammanhängande inatt? Det hade varit fantastiskt skönt!

I eftermiddags var jag också och köpte mitt träningskort på SATS och tydligen hade de ett bra erbjudande idag då jag fick medlemsavgiften på 600:- gratis plus att jag fick en träningsväska och flaska. Inte helt fel! På lördag gäller det - då är jag bokad till ett pilatesbollpass. Längtar faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själv hjärtat!

Ses nästa vecka hoppas jag =)

2012-04-12 @ 20:10:13
URL: http://stylinghouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback