Helnöjd

2012-04-25 @ 11:24:32

Jag och Neda är nyss hemkomna från ett träningspass, SATSbaby, som förra veckan inte gick så bra då Neda var kinkig, men denna gång gick det hur bra som helst. Jag tog in hela liggdelsinsatsen i salen och Neda låg snällt och lekte med sin leksak. I vanliga fall sover hon ofta runt 10.00 då passet startar, så det är lite svårt att synka så att hon är pigg. Tidigare har jag tänkt att vi ska gå upp lite tidigare så att hon hinner ta en tupplur innan passet, men nu fick jag henne istället att ta en sovmorgon - skönt för både mig och henne. Så nu är jag supernöjd att jag fått träna och Neda sover nu i sin vagn och verkar nöjd även hon :)

I eftermiddag bär det av till vår stuga i Småland för en låång helg med familjen - mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback