Hemma igen

2012-04-08 @ 20:35:55

Efter en underbar helg i stugan bestämde vi oss för att åka hem idag för att få fixat i vår nya lägenhet under morgondagen innan påsken är över och Björn är tillbaka på jobbet igen. Älsklingen har redan hunnit skruva ihop den andra byrån som vi ska ha i vårt sovrum. Senaste veckan har Neda inte varit lika duktig på att underhålla sig själv som vanligt, så jag får dessvärre inte så mycket gjort i lägenheten. Men lilla älsklingen verkar somna nu, så jag hoppas på att få lite mer gjort ikväll.

Om planen går som tänkt så ska jag börja träna på sats som bara ligger lite längre ner på gatan här ifrån vår nya lägenhet. Jag är superladdad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback