Knäckt

2012-04-11 @ 11:47:05

Knäckt i två bemärkelser - en positiv och en negativ. Efter en lång graviditet och tre månader efter det som känts ännu längre med tanke på mitt ryggont, har jag äntligen fått ryggen knäckt hos min kära kiropraktor. "Res dig upp och se hur det känns." sa han efter han knäckt nedre och övre rygg samt nacken. Helt underbart kändes det direkt efteråt. Senast igår kväll var jag nästan i gråttillstånd på grund av hur ont jag hade i ryggen. Vad glad jag är att jag fått kontakt med en bra kiropraktor.

Och sen var det ju till det negativa. Neda höll på att knäcka mig inatt. Mellan ca 24.00 och 06.00 åt hon MINTS en gång i timmen. Tur att man älskar henne så mycket ;) Jag hoppas verkligen att detta bara är en tillväxtfas och att hon snart lugnar ner sig!

Nu är jag på väg hem från kiropraktorn, där mamma, bror och de två kusinerna väntar på mig. Till lunch tänkte vi prova någon restaurang här i Västra Hamnen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att se dig idag, känns som om det kommer bli en del;) hoppas!!!

Skönt med kiropraktor, behöver oxå hitta nån bra. Om du är nöjd kanske du vill tipsa mig?



Kram kram

2012-04-11 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback