Matvrak

2012-04-13 @ 10:30:03

Efter en lång natt med lite sömn och mycket amning, ammar Neda igen. Jag undrar verkligen när hon ska lugna ner sig med ätandet för detta börjar ta på mig. Inatt började jag till och med att gråta av utmattning när jag insåg att det var ytterligare en natt med konstant matande. Suck! Idag är det i alla fall fredag och det betyder ju att Björn kan hjälpa till lite mer på nätterna när hon är kinkig.

Nu ska jag och sötnosen promenera ner till stan för att träffa Annika och lilla Kerstin. Så det kommer bli en bra dag trots en mindre bra natt!


Kommentarer
Postat av: william

vilken rolig blick man får;D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 12:54:25
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback