On the road

2012-04-04 @ 14:14:57

Tycker det är lite häftigt att kunna koppla upp min laptop här i bilen via hotspot och min iPhone :) Nu är vi alltså på väg mot vår stuga i Småland för att fira påsk med hela familjen - MYS! Mamma och pappa är redan där uppe, Elias, Lotta och lilla Tilde kommer sent ikväll och Lottas mamma kommer nog på torsdag. Pappa hade beställt en bastustuga som precis blivit levererad till stugan nu så det kommer bli en hel del snickrande, i alla fall för männens del. Jag har däremot bokat in en tripp till Kosta Bodas outlet på lördag. Det hade inte varit fel om jag hitade lite nya kläder, det känner jag mig verkligen värd efter graviditet och nybliven mamma med vänligt snäv garderob ;) Nu när min gamla vanliga kropp i stort sett är tillbaka är det dags för en ny fräsch garderob. Sen hoppas jag också på att hitta något fint till lillflickan också, vilket nästan är roligare att shoppa.

Här är lite bilder från i förmiddags när jag försökte få någon bra blid på Neda för att ha på inbjudningskorten till hennes namngivning som jag håller på att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback