Pigg bebis

2012-04-10 @ 19:25:33

Jag försöker natta en pigg bebis som inte alls vill sova. Jag och mannen har bestämde idag att vi tycker att det är lagom för lillfisen att nattas mellan 19.00 och 19.30. Nu ska vi vara konsekventa så får hon nog snart in den rutinen.

Min bror var här idag med sin lilla Tilde så då fick jag möjlighet att fixa lite här hemma medan han höll ett öga på Neda också. Det tar ju en jäkla tid att få i ordning i lägenheten, men det går ju som tur är framåt ;) Under eftermiddagen tog vi en promenad här i västra hamnen - gud så fint här är och jag trodde inte att vi bodde så nära stranden och Vanna Beach. Kommer bli riktigt härligt i sommar! Vi besökte även den nya matmarknaden bredvid Turning Torso. Det var en supertrevlig butik med i stort sett bara ekologiska produkter och så har de Olof Victors goda bröd, mums!

Nu verkar Neda i stort sett somnat vid bröstet. En vaggvisa och sen hoppas jag hon sussar sött.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback