SATSbaby

2012-04-16 @ 11:22:30

Helt utslagen efter mitt och Nedas första mamma-bebis-träningspass. Jag är inte bara trött fysiskt utan även mentalt då Neda inte var på sitt bästa humör under träningstimmen, så samtidigt som jag tränade fick jag bära på henne en stor del av passet. På onsdag när det är dags igen blir det bättre planering; typ en och en halv timme innan passet får jag ta sötnosen och gå på en långpromenad för att vara säker på att hon sover en lur innan vi ska dit.

Nu blir det en snabb dusch innan Malin och lilla Lova kommer hit.

Ha en fin start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej,



Det var länge sedan jag kommenterade nu men jag följer dig och Neda fortfarande =)



Vad roligt med SATSbaby, har själv funderat på att börja gå på det men känner att Neo måste växa på sig lite mer.



Är lite nyfiken på hur det går med att natta Neda för kvällen vid sjutiden. Har själv funderat på när man ska börja ha lite mer sovrutiner så man får kvalitetstid med sambon och sig själv, nu förtiden så somnar han vanligast in mellan 9 och 10 på kvällen och då brukar jag också gå och lägga mig.



2012-04-16 @ 11:47:41
Postat av: Helena

Vad spännande och skoj!!

2012-04-18 @ 09:53:31
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback