Tillväxtfas

2012-04-09 @ 20:48:34

Inatt åt Neda nästan varje timme! Under de sista dagarna och nätterna har hon ätit ovanligt ofta. Jag misstänker att det bara är en tillväxtfas och de brukar ju bara vara i typ en vecka. Som tur var tog jag en rejäl tupplur medan älsklingen var ute och fick med dottern, så nu är jag människa igen ;)

Det blev ingen träning som planerat idag. Mannen tyckte istället att vi skulle passa på att packa upp flyttkartonger och fixa hemma när båda för engångs skull var hemma en hel dag. Det var en bra tanke och nu har vi kommit ett stort steg närmre ett ordnat hem. Träningen får nog dessvärre vänta till helgen och nästa vecka tänkte jag börja med mamma-bebis-pass som finns på måndagar och onsdagar - perfekt att kunna gå och träna mitt i veckorna. Och sen på helgerna får det bli träning i gymmet när älsklingen kan vara hemma med Neda.

Nu ska jag kolla på en ny serie som börjar idag och heter alcatraz, såg jättespännande ut. Hoppas på att sötnosen vill fortsätta sova så jag och älsklingen får lite tid för oss själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback