Underbara natt

2012-04-23 @ 09:37:16

Inatt var den överlägset bästa natten på drygt två veckor med nästan fyra timmars mellanrum mellan amningarna. Till råga på det så fick jag henne att somna om både vid 06.00 och 07.00 så nu fick jag sovmorgon fram till 09.00. Underbart att äntligen känna sig utsövd!

Idag ska jag och min bror till Ikea med våra små tjejer. Jag tänkte köpa lite ramar till fotona som jag ska framkalla. Och sen blir det nog också lite fler vita krukor. Jag köpte två stora vita krukor på Ikea i fredags som jag planterat orkidéer i, flera plantor i samma kruka och det blev över förväntan.

Nu är det dags att ta sig upp ur sängen och dra igång denna fina dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback