7 månader

2012-08-03 @ 15:54:16

Grattis till vår lilla solstråle som idag fyller 7 månader! Sista tiden har det hänt en hel del. Neda har slutat att amma på dagarna nu och äter bara riktig mat. Och inatt ammade jag faktiskt inte heller utan vi testade med välling istället, vilket fungerade bättre än väntat. Det blev inte mat var och varannan timme som i vanliga fall. Så nu har det gått över ett dygn sedan jag ammade sist och det sista hon gjorde var att bita mig. Så nu får vi se hur mycket mer amning det blir för oss. Men helt redo för att sluta amma helt känner jag mig inte än. Förutom jobbiga nätter har vi haft helt underbara dagar i det fina sommarvädret med mycket häng med goda vänner och igår kväll blev det till och med restaurangbesök. Neda skötte sig exemplariskt och somnade i vagnen så att vi kunde njuta till fullo av kvällen. Nu är vi hos svärmor på Kålö och fortsätter att njuta av sommaren som äntligen kom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback