8-månaderskontroll

2012-08-29 @ 22:52:39

Idag har jag haft en underbar dag. Först häng med bästa Pernilla och sen på kvällen mys med fina Ann-Marie med sushi och vin. Dagen hade inte kunnat bli bättre! Men jo så var vi på 8-månaderskontrollen på BVC, vilket jag varit lite nervös över då det var hela två månader sedan sist och jag hade noll koll på hur Neda ökat i vikt nu när jag slutat amma och allt. Men jag hade inget att oroa mig för; kurvorna på datorn såg jättefina ut och Neda fortsätter att öka fint i både längd och vikt. Nu väger hon 8725 g och är 73 cm lång. Alltså börjar bli dags att köpa storlek 80! Vi hade också fått ny BVC-sköterska då vår gamla är tjänstledig till nästa vår. Den nya var trevlig och gillade definitivt att prata; besöken på BVC tenderar nu att bli längre än tidigare ;)

Här är en mysig bild från idag när Pernilla och Neda busar tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback