Heldag utan lillan

2012-08-21 @ 17:14:00

Nu sitter jag och älsklingen i bilen från Karlskrona på väg tillbaka till stugan i Småland. Hela dagen har vi spenderat på tre möten med olika husleverantörer i Karlskrona. Lillfisen fick stanna kvar i stugan i Småland med min bror och familj. Herregud vad ovan jag är med att vara ifrån Neda, det känns riktigt konstigt. Men det var skönt att kunna vara effektiva med möten för nu börjar det närma sig kontraktskrivning. Neda verkar haft en riktig bra dag utan sina föräldrar och med tanke på hur många pussar hon fick av kusin Tilde imorse har hon med all säkerhet blivit väl behandlad ;)

Vad gäller resultatet av dagens möten så känner jag mig mer förvirrad än imorse. Jag hoppas dock att vi kan komma till ett beslut och bestämma oss för hustyp och husleverantör till helgen för nu börjar tiden bli knapp - bygglovet ska vara inne senast 9 september då förhandsbeskedet går ut. Hjärnan går varm i detta nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback