Efterkontroll

2012-02-29 @ 20:45:44

Idag var jag på MVC för första gången efter förlossningen, medan mamma var hemma med Neda. Jag och min barnmorska gick igenom min och Nedas journal och gick igenom hela händelse förloppet när vår älskling kom till världen. Det var väl inga direkta nyheter, men det var ändå kul att gå igenom alla och minnas tillbaka. Annars såg mina värden bra ut, men jag blev dock rekommenderad att käka vitamintabletter då Neda tar mycket av min näring. Kan det vara därför som jag varit så trött de senaste dagarna kanske? Nu har jag i alla fall inhandlat vitaminer och hoppas på mer energi :)

I eftermiddags har Lotta och lilla Tilde varit här medan jag försökte komma någonstans med vår flyttpackning. Bara en månad kvar till flytt nu! Men idag blev bara två kartonger packade. Lite i taget, så ska jag nog bli färdig till den 1 April ;)

Neda är precis nyammad och verkar ha somnat gott, så nu är det sängen som gäller för mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback