Finbesök från Jönköping

2012-02-16 @ 17:36:49

Nu är jag och Neda hemma efter en heldag på stan med finbesök från Jönköping av Veronica. Jag tror inte vi har setts sedan jag kom hem från USA, så det var superkul att träffa henne idag!


Neda fick en snygg outfit av söta Veronica som hon kan ha till våren/sommaren. När man ser hur stora kläderna är i storlek 68, är det svårt att förstå att de kommer att passa Neda om bara typ tre månader..


Nu ska jag sätta igång med middagen. Sen blir det att packa inför helgen som ska spenderas i Karlskrona och för Nedas del blir det nog ett bad - hon måste ju vara ren och fin när hon ska träffa halva släkten för första gången i helgen;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback