Födelsedagsparty

2012-02-05 @ 10:27:42

Igår firade vi Malins födelsedag. Efter att jag missade hennes 30-årsfest förra året, då jag var på utbytestermin i USA, ville jag inte missa hennes firande detta året. Så igår kväll var det första gången som jag var ifrån Neda en längre period som en hel kväll. Men det gick hur bra som helst. Som tur är så bor Malin bara två minuters promenad ifrån oss så om jag skulle ha behövt komma hem för att amma så hade det inte varit några problem. Men jag hade pumpat en hel del och hon hade druckit upp allt och när jag kom hem så sov hon. Tyvärr hade dock mannen haft lite problem med en mycket kinkig Neda i stort sett hela kvällen. Nu vet han i alla fall hur det är att vara ensam med ett kinkigt barn ;) Kvällen hon Malin var däremot supertrevlig och det var skönt att vara ifrån och tänka på annat ett tag, samtidigt som det kändes lite konstigt.




Idag kommer älskade Pernilla ner från Helsingborg för att ta en tur och fika på stan med mig och Neda. Det ska bli en riktigt mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback