Förlovning

2012-02-27 @ 17:02:35

2012-02-25 är en dag jag alltid kommer att minnas, speciellt med tanke på att det datumet står i min förlovningsring. Lördagen startade med att vi hela lilla familjen åkte ut till en kall blåsande strand i Lomma. Björn sa några vackra ord till mig och ställde sig på knä. Jag sa gråtande JA. Efteråt promenerade vi till Fiskboden i Lomma för att äta en god lunch.


Till kvällen hade vi bjudit några av våra bästa vänner till Arenan för att kolla på melodifestivalen och fira min 25-årsdag (då jag fyller år idag, måndag). Vi hade hyrt en loge där vi åt en god middag innan melodifestivalen drog igång. Vid fördrinken höll Björn ett litet tal och överraskade vännerna med att vi hade ytterligare en ska att fira - att vi förlovat oss. En hel del vattnande ögon uppstod. Vilken underbar dag vi hade i lördags, och tack alla vänner som förgyllde den!









Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh grattis vad skoj!!

Visste du ingenting??

2012-02-27 @ 22:51:34
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis Elina! Gud vad roligt. Jag är så glad för din skull. Äntligen får du allt du någonsin drömt om.



Stor kram!

2012-02-27 @ 23:19:22
Postat av: Hannah

Ville bara önska ett STORT grattis!

2012-02-28 @ 10:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback