Första leendet?

2012-02-13 @ 11:21:04

Jag och Neda har haft en riktigt mysig morgon efter en mindre mysig natt. Det är så kul nu när hon är mer med i blicken. Vi hade precis ett litet moment vid skötbordet och jag tror att det kan ha varit det första medvetna leendet som kom fram när jag pussade henne på magen :)


Nu håller Neda på att somna i vaggan bredvid mig som jag sitter och gungar. Då gäller det att passa på och hoppa in i duschen. Igår invigde jag babyvakten som funkar perfekt när jag duschar så att jag inte behöver vara orolig för att jag inte ska höra om hon vaknar. Sen blir det den näst intill dagliga promenaden ner till stan. Jag tror faktiskt att jag ska köpa miniform-droppar, det kan ju inte skada att testa de på kvällarna när hon verkar ha ont i magen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag satt också precis och tänkte på om jag skulle köpa miniform =) Neo gick ner rätt mycket i vikt efter förlossningen så vi har gett han lite ersättning vid sidan av amningen men sen i fredags har vi gett han mer ersättning så han ska komma ikapp i vikten men hans lilla mage verkar inte riktigt tycka om ersättningen. Han har varit mycket kinkigare och bajsat mycket mindre än "normalt". Så det får nog bli lite droppar här också.

2012-02-13 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback