Tagit igen på sömnen

2012-02-22 @ 11:53:28

Inatt har jag tagit igen lite på sömnen, Neda har sovit jättebra. Vi nattade henne redan klockan 19.00 då hon fick mat, sedan ammade jag henne inte förrän 23.00 igen, dock var hon vaken till typ 00.30, men sen sov hon till 05.00 för ammning igen sen var det nog vid typ 08.00 nästa gång! Duktig flicka! Hoppas på att det fortsätter såhär. Vi gick och lade oss redan strex efter 20.00 igår kväll, så jag har fått gott om sömn. Det är inte ofta man vaknar och känner sig utvilad. Men förhoppningsvis blir det lite oftare framöver :) Nu ligger Neda och sprattlar vid babygymmet som vi lånat av kusin Tilde - underbart att se henne roa sig själv och inte vara besatt av att hänga på min axel ;)


Nu ska jag fixa lite lunch till mig, sen är det mamma-bebisfika på stan. Då ska jag ta den efterlängtade semlan som jag missade igår när det var fettisdagen.

Kommentarer
Postat av: Helena

vad skönt att få vara lite utvilad:) Vår tjej har även hon äntligen kommit på att natten är till för att sova sig igenom;)

2012-02-22 @ 12:58:31
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Mormor o mamma

Vad jag längtar efter min Neda! Hon ser så fokuserad ut när hon ligger i babygymmet! Längtar till söndag då är det mormor/farmor tid me d mina gulliga tjejer!

2012-02-22 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback