Sugbehov

2012-02-12 @ 08:50:52

Igår var en helt underbar dag. Jag och mina två älsklingar började dagen med en mysig runda på stan. Försökte bland annat hitta en napp som Neda eventuellt skulle vilja ha. Vi har testat i stort sett alla olika typer. Nu testade vi en extra mjuk från NUK, men icke. Det hade varit så skönt om hon tog antingen napp eller tumme för att spara på mina bröstvårtor då hon har ett enormt sugbehov.

Vinter i Malmö (fontänen har fryst)



Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos Marcus och Karin med sushi och melodifestivalen. Lilla Thilda - eller ganska stor i jämförelse med Neda - var så gullig och försökte trösta Neda när hon var gnällig och gungade Neda i Thildas gamla vagga. Så sött!

Kommentarer
Postat av: Sandra Flink

Har ni provat esska's nappar i latex? Det är de ända som mina små tagit som små :) De är verkligen skönt att kunna vila brösten lite ibland! Kram

2012-02-12 @ 13:35:44
Postat av: Alexandra

Pröva lite varje dag att ge henne nappen! Vår dotter ville inte heller ta nån napp i början, men nu efter ett tag så har hon lärt sig ta den! :-) det är ju inte samma sak att suga på bröstet som på nappen, så det bästa tips jag kan ge är att fortsätta träna henne att ta den! :-) för mig har det varit guld värt iaf! Vi använder MAM med ultra soft silikon. Lycka till!!

2012-02-12 @ 13:54:18
Postat av: Helena

Don't give up:) prova dagligen!

2012-02-12 @ 15:43:48
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback