Värme, tack!

2012-02-06 @ 10:51:09

Jag hade gett upp hoppet om att hitta en vinterjacka denna säsongen och bestämt mig för att hoppas på att nästa vinters jackkollektioner är bättre. Tycker att det varit jättesvårt att hitta en snygg vinterjacka som är rikligt varm. Men så kom jag på att Boomerangs Alexandra jacka fyller mina krav! Igår var jag inne i Boomerangbutiken på gågatan, jackan i min storlek var i deras lager som hon inte kunde springa iväg till då hon var ensam i butiken. Så nu ska jag och Neda göra oss i ordning för en promenaden med Malin och lilla Lova och efter det blir det en runda ner till stan för jackinköp. Perfekt timing nu när det är så otroligt kallt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback