Den magiska bollen

2012-01-26 @ 10:01:54

När Lillan gråter och inget av det vanliga som får henne nöjd fungerar (amma, ny blöja, hänga över axeln medan man går runt) så är knepet att sitta med henne på min pilatesboll och hoppa lite. Det får henne alltid att bli knäpp tyst och totalt avslappnad. Underbart när man hittar de små knepen som fungerar på henne. Igår kväll när hon hade lite magknip fungerade det som vanligt, men det jobbiga var att trots att det såg ut som om hon hade somnat i min famn på pilatesbollen så vaknade hon direkt och började skrika när jag lade ner henne. Jaja, allt kan ju inte fungera till 100%.

Nu ska jag och Lillan göra oss i ordning för att snart promenera bort till BVC för vägning och mätning av Lillan.

Kommentarer
Postat av: Monia

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-27 @ 00:07:06
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt med lite tips, blir kanske till att blåsa upp pilatesbollen som packades ihop under flytten.



Nu har vi också fått vår lilla bebise, Neo. I tisdags morse föddes han, två dagar för tidigt. Är lite omtumlande att ha honom här nu för jag var 100% inställd på att jag skulle gå över tiden. Men han är helt underbar =)

2012-01-27 @ 10:56:15
Postat av: Elina

Åh, stort grattis Emelie! Hoppas allt går bra för er, det är en stor men underbar omställning!

2012-01-27 @ 12:11:35
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback