Första gången ifrån Lillan

2012-01-27 @ 12:40:16

I förmiddags var Lillan för första gången ifrån mig. Mamma kom förbi imorse för att avlasta mig lite med Lillan så de tog en promenad på ungefär en timme. Kändes lite konstigt att inte ha henne hos mig, men jag var fullt sysselsatt och hann med att både dammsuga och städa toaletten. Skönt att för en gångs skull hinna med lite här hemma ;) Nu är Lillan nyammad och tar förhoppningsvis en liten tupplur snart så att jag kan få i mig lite lunch.

Igår var vi förresten på BVC för att mäta och väga Lillan. Hon ökar bra både i längd och vikt - 54 cm och 4120 g.

Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Mormor tackar för lånet! Gör gärna om det igen.

2012-01-27 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback