Första V:et

2012-01-30 @ 10:24:50

Efter gårdagens inköp kan vi nu bocka av första V:et in i Svensson-livet, Volvo. BMW:n med endast två dörrar är nu utbytt till en mer familjevänlig bil, Volvo V70. Det känns riktigt bra! Nu är det bara Villa och Vovve som saknas ;) Villa dröjer nog år och vovve känns inte särskilt aktuellt för tillfället. Nu är vi i alla fall redo att resa lite längre, som till andra halvan av släkten som bor i Karlskrona. Frågan är bara när Lillan är redo för en längre bilresa. Någon som har koll på det kanske?

Nu ska jag och Lillan göra oss i ordning för ett träff med en mamma, som jag träffade på en profylaxkurs i höstas, och hennes bebis som har samma födelsedag som Lillan.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej,



Har halkat in på din blogg när jag sökt på kejsarsnitt, jag väntar vårt första barn som ligger i säte och ej ville vända sig vid vändningsförsöket så troligen snitt om 2 v... OM du skulle vilja skriva lite om dina erfarenheter skulle jag vara otroligt tacksam, gillar inte tanken på snitt och finner mest argument mot (infektioner, senarelagd amning osv osv)...

Mvh Tina

2012-01-30 @ 12:47:25
Postat av: Elina

Jag har tänkt att skriva hur det hela gick till när Neda kom till värden. Så tack för påminnelsen och jag ska verkligen ta mig i kragen och skriva det snart. Jag vill absolut dela med mig av den erfarenheten, då jag upplevde kejsarsnittet som mycket positivt.

2012-02-01 @ 17:41:30
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback