Lyckad badning

2012-01-12 @ 21:35:22

Andra badningen för Lillan gick betydligt bättre än den första. Hon tittade lite förundrat på oss och hade en ganska rolig min, men hon grät inte det minsta. Jag tror närmare bestämt att hon gillade det :) Denna gången hade vi betydligt mer vatten i baljan så att hela Kroppen utom huvudet kunde vara under vattnet. Och så struntade vi i badhjälpen och Björn höll i Lillan istället medan jag tvättade henne samtidigt som vi pratade mycket lugnt med henne. Efter badet fick hon lite mer mat och sen somnade hon bums och var väldigt avslappnad som synes :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok. Imorgon tänkte vi köpa en babysitter till Lillan. Tror att hon kommer att gilla det, plus att kusin Tilde behöver någonstans att sitta istället för i mamma och pappas knä när de är här på middag.

Kommentarer
Postat av: Ina

Hon är så fantastiskt fin, Elina! Det verkar som att ni verkligen trivs och mår bra! Ta hand om er! Kram / Ina

2012-01-12 @ 22:37:42
Postat av: Helena

Sötnos! Skönt att det gick bättre:) himla nyfiken på hur liten hon var när hon kom ut:)

2012-01-13 @ 03:07:57
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack :) Hon vägde 3515 g och var 50 cm lång, men i och med att hon låg i säte och har haft svårt att räta it benen helt så tror jag att hon är lite längre. Vi ska mäta henne på torsdag på BVC så får se hur lång hon är då :)

2012-01-13 @ 10:58:56
URL: http://embry.blogg.se/
Postat av: Helena

Alldeles perfekt ju! :)

2012-01-13 @ 11:15:37
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback