Nyårsafton

2012-01-01 @ 11:22:13

Det blev en riktigt mysig nyårsafton med kära vänner, till och med finbesök av två familjer från Stockholm. Stolt över mig själv att jag orkade med hela kvällen, från 16.30 och vi åker inte hem förrän vid ett. Lillan var med hela kvällen genom att bland annat konstant trycka ut sina fötter på min högra sida. Misstänker att hon kanske blir lite hyperaktiv när jag äter mycket socker som det blev igår kväll. Vet inte om det har med det att göra men jag tror att det vara på julafton som hon också var extremt hyperaktiv under en lång tid. Men det är ju bara jul och nyår en gång om året och då måste man ju få unna sig lite extra ;) Vi var lite väl bekväma i soffan och värman så tolvslaget firades denna gång inomhus, uttittande genom fönstret över St. Kunts torg. Efter tolvslaget drog vi en djup lättnande suck - vi klarade tolvslaget - Lillan kommer att bli en 2012:a! Måste medge att det kändes som en lättnad, nu kan hon få komma när hon vill, men helst inte förrän på tisdag, så vi slipper ett akut snitt.

Vi var extremt dåliga på fotograferandet igår, men här är i alla fall några bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback