Premiärpromenaden

2012-01-08 @ 16:51:56

Efter amning - blöjbyte - amning kom vi efter 1,5 timme iväg på vår första promenad med Lillan och första promenaden för mig efter operationen. Det var en riktigt härlig promenad - och efterlängtad. Det har varit lite väl mycket tid som spenderats innomhus sista tiden, först som höggravid och sen som nyoperera. Min kondition var således i botten, sjuk känsla att bli så himla anfådd av att gå en minipromenad i snigelfart ;) Men det blir nog ändring på det ganska snart. Nu blir det promenader varje dag, dock väldigt korta nu i början så att mamma orkar med.


Både jag och Lillan deckade på sängen helt och hållet efter promenaden, medan pappa lagade lammstek i köket. Nu är det besök av mamma och pappa som gäller och snart dags för en god söndagsmiddag.


Ett litet leende fångade jag också i hennes sömn. SÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback