"Släktträff" på stan

2012-01-11 @ 21:17:37

Idag har det varit en helt underbar dag. Jag tog en ordentlig sovmorgon för att ta igen mitt sömnbehov lite. Sen kom Lotta och Tilde på lunch och Kusinerna fick hälsa på varandra för första gången. Tilde var ganska intresserad av Lillan, men Lillan märkte nog inte ens av att Tilde försökte hälsa på henne, som synes på bilden :)


Efter lunchen tog vi en tur på stan och mötte upp Lottas syster Cissi för en fika - första fikan för oss med Lillan :) Och det gick hur bra som helst. Hon sov mest, ammade lite, och sov igen. Har varit lite nervös inför det, hittills har vi ju bara varit hemma och på BB och det är ju lite annorlunda att vara ute bland andra folk, speciellt när jag ska amma. Så det känns jättebra att det gick så pass bra. Och till råga på det hade jag massor med mer energi jämfört med promenaden igår. Då orkade jag knappt gå upp för våra trappor när vi kom hem. Konditionen är på väg tillbaka!

Nya familjen (Lillan i vagnen)


Lotta resp. Cissi med Tilde


Mina älsklingar


Nu har kusinen med familj nyss åkt hem efter en tacokväll hemma hos oss. Lillan ligger och sover som vanligt och jag och älsklingen stupar nog också snart i säng. Precis som natten som gick tänkte vi att Björn även i natt sover i gästrummet så att i alla fall han får sova hela natten, så kan jag sova länge imorgon förmiddag istället.

Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Härligt att se båda mina fina barnbarn på samma foto det värmer mormor/farmors hjärta! Längtar konstant efter de små söta prinsessorna.

2012-01-12 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback