Äntligen fredag!

2012-01-20 @ 17:05:43

Efter ett par dagar med en bebis som vill äta 1-4 gånger i timmen, har Lillan idag varit underbar. Ätit ordentligt, sovit tre timmar, ätit mycket igen osv. och varit vaken (men inte gnällig) däremellan. Kan inte bli mycket bättre ju! Min slutsats är att Lillan tycker om att gå på stan och fika med våra vänner ;) Nu har vi precis kommit hem efter en mysig fika med Ann-Marie, Lotta och Tilde. På vägen hem köpte jag världens godast bröd från Gateau, ett stenugnsbakat surdegsbröd, och älsklingen ska se om han får tag på färska räkor eller musslor på vägen hem. Dags för en riktigt mysig fredagskväll med andra ord! Vad jag har längtat efter helgen, att ha Björn hemma som kan hjälpa till med Lillan. Fortfarande har man ju inte hittat de nya vanorna än och jag tycker det kan vara ganska jobbigt att ta hand om Lillan själv både på dagarna och nätterna själv, speciellt nu de senaste dagarna när hon varit ganska gnällig och velat äta konstant. Så det ska som sagt bli riktigt skönt med helg och få lite avlastning.

Sötnosen ligger och posar med handen under hakan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback