Magträning

2012-01-23 @ 12:12:19

Då var det ny vecka igen efter en mysig helg med familjen. Sötisen övar att ligga på magen medans jag har käkat en mycket sen frukost. Hon verkar tycka att det är helt okej, vaknar inte ens, bara ålar sig lite emellanåt.


Idag måste jag ge mig ut på en lång promenad i det fina vädret. Men innan dess kommer Anna och hälsar på som har beräknad förlossningsdag om bara ett par dagar! Sen ska jag försöka hinna med en liten tupplur också. Jag ligger lite minus på sovkontot. Inatt vägrade Lillan att komma till ro förrän efter ett. Lite magknip som spökar på kvällarna tror jag, så jag ska vara extra försiktig med vad jag äter nu och se om det kan göra någon skillnad.

Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Längtar efter min lilla sötnos! Ser framemot familjemiddag i morgon kväll, så att jag kan gosa med mina söta barnbarn.

2012-01-23 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback