Välkommen 2012

2012-01-01 @ 10:07:16

Såhär första dagen på det nya året funderar jag över vad jag varit med om under 2011 och vad som väntar 2012. 2011 var minst sagt ett händelserikt år; jag pluggade ett halvår i USA där jag lärde känna ett nytt land och en massa nya vänner (framförallt Meru som kommer att blir en vän för livet), jag blev gravid (den absolut bästa nyheten under hela året), jag och älsklingen hade en underbar resa till Vancouver, jag hade en fantastisk weekend underhösten i Wien där jag hälsade på Meru och sist men inte minst - jag tog min ekonomiekandidatexamen! 2012 kommer inte bli mindre händelserikt. Om två dagar blir vi föräldrar, vi blir en familj. Det kommer bli ett underbart år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback