Vardagen börjar

2012-01-16 @ 09:10:58

Efter en helg i familjens tecken - svärmor, älsklingens kusin och moster, samt söndagsmiddag hos mina föräldrar - är det nu dags för lite vardag. Idag är det första dagen för älsklingen tillbaka på jobbet efter två veckors ledighet med Lillan. Det var lite jobbigt för honom att lämna hemmet nu imorse.. och det kommer kännas konstigt för mig att gå med Lillan ensam på stan idag, första gången utan älsklingen. Idag blir det träff med Lotta och lilla Tilde på stan, och kanske lite shopping. Jag har spanat in en pälsväst som jag vill testa nu när gravidmagen är borta. Efter ungefär ett halvår utan någon klädesshopping till mig tycker jag att jag är värd det nu :)

Förresten börjar nog Lillan få rätt på natt och dag nu. Hon har börjat vara lite mer vaken under dagarna nu och inatt var hon inte vaken mer än bara precis när vi ammade. Dock ville hon äta varannan timme, men hellre det än att hon ligger vaken och vill bli underhållen.

Älsklingens kusin och moster spanar in Lillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback