Förkylning, dålig sömn och moln

2012-07-11 @ 11:24:33

Semestern har väl börjat sådär. Både jag och Neda är fortfarande förkylda, det är absolut ingen fara med mig men och inte med Neda på dagarna heller, men nätterna däremot är ganska jobbiga för henne. Näsan rinner nästan inte alls under dagen, medans hon blir riktigt snuving på natten. Hon har fått saltlösningsdroppar de senaste nätterna, vilket jag tror har hjälpt henne lite. Hon vaknar trots det ofta om nätterna och är uppröd över hennes snuviga näsa, så de amningsfria nätterna var ett tag sedan nu. När hon är krasslig känns det enklast att trösta med att amma. Således är det inte särskilt mycket sömn för varken mig eller mannen om nätterna för tillfället. Förhoppningsvis går förkylningen över snart. 
 
Vädret har ju inte heller varit det bästa de senaste dagarna. Så det har inte blivit så mycket stranden utan mer runder på stan. Vi har självklart haft mysiga dagar ändå trots vädret, men jag saknar allt solen nu. Det finns liksom inte så mycket att göra i en sommarstad som Karlskrona när det är tråkigt väder, eller så är det bara jag som har dålig fantasi ;) Nu är det i alla fall dags för förmiddagspromenaden så att Neda få sova lite.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Krya på er!

2012-07-13 @ 10:43:48
URL: http://forortsdrommen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback