God stortå

2012-07-27 @ 11:32:54

Det har varit en härlig vecka i här i stugan. Lite slut i kroppen är jag allt efter en lång gårdag med målande av vår nya bastu. Jag, mamma och pappa har slet hela dagen med bastun medan Neda har stod för underhållningen. Snart är den färdigbyggd och jag ser nu fram emot att börja använda den i höst.

 

Nu är jag och Neda på väg till Karlskrona, tillsammans med mina föräldrar, där mannen redan varit i två dagar. Vädret är strålande även idag och jag är helt säker på att vi kommer att få en underbar dag ute hos svärmor på Kålö.

 

Neda fortsätter att utvecklas med stormsteg; hon snackar på för fullt nu och i förrgår i badbaljan kom hon på att det är hur kul som helst att suga på stortån!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback