Grattis love!

2012-07-22 @ 14:09:11

Idag är det världens bästa mans födelsedag - solen skiner för en gångs skull, men tyvärr sitter vi i bilen. Vår sommartripp fortsätter; efter två veckor i Karlskrona har vi spenderat helgen hemma hos mina föräldrar och nu är vi på väg till stugan i Småland. En snabb visit blev det precis till nyfödda lilla Stella - så söt och gud vad sugna vi blir på att skaffa en till! Men Neda är ju bara drygt 6 månader och med tanke på att jag gjort kejsarsnitt så ska det helst gå ett år innan jag blir gravid igen. Plus att jag tycker det kan vara lagom med drygt två års mellanrum mellan barnen. Så vi får vänta med barn nummer två ett tag till!

 

Nu känns det äntligen som om sommaren har kommit och jag hoppas verkligen att den är här för att stanna! Jag är så sugen på sol och bad! Efter Småland blir det nog typ en vecka i Karlskrona igen och då är det helt underbart när det är fint väder så att man kan ge sig ut i båten i skärgården. Jag håller tummarna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback