Lugna förmiddagar

2012-07-13 @ 12:05:05

Förmiddagarna här uppe i Karlskrona följer samma mönster varje dag. Då mannen jobbar på förmiddagarna går jag och Neda ut på promenad på stan. Neda sover gott i vagnen och jag sitter och njuter på en bänk i solen samtidigt som jag ringer runt till olika husleverantörer. Igår eftermiddag var vi på vårt första möte med en husleverantör för att diskutera vårt drömhus på vår nya tomt. Efter ett antal telefonsamtal nu på förmiddagen har vi ytterligare fyra möten inbokade nästa vecka med olika husleverantörer. Vilken djungel det är! Så otroligt många leverantörer med otroligt många olika hus med oändligt många valmöjligheter. Detta kommer bli en lång resa! Men kul är det allt :)

 

Snart har förmodligen mannen jobbat färdigt för dagen och tanken är att vi i eftermiddag ska åka runt och kolla på olika visningshus som de olika företagen byggt. Det är ju en sak hur husen ser ut på bild, och ibland en helt annan hur de upplevs i verkligheten.

 

För övligt fortsätter Nedas snuva på nätterna. Igår kväll testade vi med Nezeril, men borde nig ha gett henne en dos under natten också. Idag köpte jag i alla fall en nässug och hoppas på en bättre natt inatt.

 


Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Så söööööööt. Jag längtar efter mina töser!!!!

2012-07-13 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback