Stugmys

2012-07-23 @ 15:57:46

Sommaren har verkligen kommit nu och vi njuter för fullt här uppe i Småland. Pappa och jag har satt upp barnpoolen på förmiddagen och förmodligen blir det nog mest vi vuxna som kommer svalka oss i den. Men om några dagar kanske temperaturen kommer upp en del så att Neda också kan bada. Annars fylls dagarna som vanligt här uppe med svamp- och bärplockning, puzzelläggande, läsning och goda middagar. Neda verkar trivas riktigt bra i skogen och blir alldeles lugn av att titta på löven som rör sig i vinden. Dock var natten mindre rolig då vi skulle försöka att undvika nattamningen. En amning lyckades vi hoppa över, men de andra fick jag ge med mig. Nu har jag stora förväntningar på den kommande natten och när veckan lider mot sitt slut hoppas jag att jag ska få min första hela natt på över sex månader. Men nu ska jag inte tänka på nätter, då det är en underbar dag som jag ska fortsätta att njuta av!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback