Tillbaka till tystnaden

2012-07-16 @ 22:14:34

Nu har jag äntligen bäddat ner mig i sängen efter en lång dag men möten med två olika husleverantörer, middag hos svärfar och hans respektive och även två turer till vår tomt, dels för att visa den för några vänner och nu på kvällen var vi där för att se var solen går ner. Egentligen skulle vi tillbaka och sova i stan inatt efter att ha passat svågerns hus och katt, men han och hans familj stannar längre i Göteborg så det blir en eller två nätter till här ute i huset. Jag klagar inte, här är riktigt mysigt och fridfullt ute plus att Neda sover ovanligt bra här som är så tyst. Hennes förkylning har äntligen börjat lätta om nätterna och förmodligen är den snart helt borta.

 

När det gäller husleverantörerna så var den ena riktigt bra, dock även ganska dyr och den andra var ett skämt. Bra att man kan sålla lite bland alla dessa husleverantörer. Men det är lärorikt att gå till även dem som är mindre bra, man lär sig alltid något nyttigt om husbyggande. Nu ska jag äntligen ta och läsa lite i min bok.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback